TRANSLATOR

Σελίδες

Παρασκευή 25 Μαρτίου 2016

Γιά τόν Χριστό καί τήν πατρίδα πολέμησαν καί ἐλευθέρωσαν τήν Ἑλλάδα οἱ Ἥρωες τοῦ '21! Γιά τόν διάολο καί τή Νέα Τάξη "πολεμοῦν" καί ὑποδουλώνουν τήν Ἑλλάδα οἱ προδότες τοῦ σήμερα!

Γιά τόν Χριστό καί τήν πατρίδα πολέμησαν
καί ἐλευθέρωσαν τήν Ἑλλάδα 
οἱ Ἥρωες τοῦ '21!
Γιά τόν διάολο καί τή Νέα Τάξη "πολεμοῦν"
καί ὑποδουλώνουν τήν Ἑλλάδα
οἱ προδότες τοῦ σήμερα!

Η ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ 
  Ἄν δέν ἀναστηθοῦμε 
ἀπό τήν ἀποστασία μας ἀπό τόν Ἰησοῦ Χριστό
καί ἀπό τήν ξενομανία μας,
ΘΑ ΧΑΘΟΥΜΕ ΩΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ,
ΘΑ ΣΒΗΣΟΥΜΕ ΩΣ ΕΘΝΟΣ!
Σε αντίθεση με τα "ιδεώδη" των εκάστοτε πολιτικών μας -καί των κομματικών συνεργατών τους- που διέλυσαν και διέσυραν την Ελλάδα μας και τους υπερήφανους πολίτες της, οι  ηρωϊκοί πρόγονοί μας έδωσαν τη ζωή τους πολεμώντας για να την ελευθερώσουν. Επιλεκτικά, αναφέρουμε για πιο λόγο οι Ήρωες της Επανάστασης του 1821 ξεσηκώθηκαν και ελευθέρωσαν τη χώρα μας:...

«Είναι θέλημα Θεού. Είναι κοντά μας και βοηθάει, γιατί πολεμάμε για την πίστη μας, για την πατρίδα μας, για τους γέρους γονιούς, για τα αδύνατα παιδιά μας, για την ζωή μας, την λευτεριά μας… όταν επιάσαμε τα άρματα, είπαμε πρώτα υπέρ ΠΙΣΤΕΩΣ και έπειτα υπέρ ΠΑΤΡΙΔΟΣ… Παναγία μου είπα από τα βάθη της καρδιάς μου και τα μάτια μου δάκρυσαν. Παναγία μου βοήθησε και τούτη τη φορά τους Έλληνες να ψυχωθούν. Έκανα το Σταυρό μου, ασπάσθηκα την εικόνα της… Γιὰ νὰ ἰσάσετε τὴν πατρίδα, πρέπει νὰ ἔχετε θεμέλια τῆς πολιτείας, τὴν Ομόνοια, τὴν Θρησκεία καὶ τὴν Φρόνιμη Ἐλευθερία... καὶ μὴ στηρίζεστε στοὺς ξένους, ἀλλὰ στὸν ἑαυτό σας καὶ στὸν Θεό».
(Θεόδωρος Κολοκοτρώνης)
 
«Μάχου υπέρ πίστεως και Πατρίδος… δια να υψώσωμεν το σημείον δι’ ου πάντοτε νικώμεν, λέγω τον Σταυρόν…». (Αλέξανδρος Υψηλάντης) 
«…Έλληνες ποτέ μην ξεχνάτε το χρέος σε Θεό και σε Πατρίδα! Σ’ αυτά τα δύο σας εξορκίζω ή να νικήσουμε ή να πεθάνουμε κάτω από την Σημαία του Χριστού».
(Γρηγόριος - Δικαίος Παπαφλέσσας)
«Χωρίς αρετή και πόνο εις την πατρίδα και πίστη εις την θρησκεία τους έθνη δεν υπάρχουν… αν πεθάνωμεν πεθαίνομεν δια την Πατρίδα μας, δια την Θρησκείαν μας… κι’ ο Θεός βοηθός…».  
(Στρατηγός Μακρυγιάννης) 
«Ορκίζομαι… να διαμείνω πιστός εις την Θρησκείαν μου και εις την Πατρίδα μου. Ορκίζομαι να χύσω και αυτήν την υστέρα ρανίδα του αίματός μου υπέρ της Θρησκείας και της Πατρίδος μου. Να χύσω το αίμα μου, ίνα νικήσω τους εχθρούς της Θρησκείας μου ή να αποθάνω ως Μάρτυς δια τον Ιησούν Χριστόν…».
 (Όρκος των Ιερολοχιτών)
«...διὰ νὰ λάμψη πάλιν ὁ Σταυρὸς καὶ νὰ λάβη πάλιν ἡ Ἑλλάς... τὴν ἐλευθερίαν της».
(Ἄνθιμος Γαζῆς)
«Ελπίζω… με την βοήθειαν του Τιμίου Σταυρού και των θεοπειθών της πατρίδος ευχών…».
 (Ανδρέας Μιαούλης)
«Ἐλᾶτε μ᾿ ἕνα ζῆλο σ᾿ ἐτοῦτον τὸν καιρό, νὰ κάμωμεν τὸν ὅρκον ἐπάνω στὸν Σταυρόν». 
(Ῥήγας Βελεστινλῆς)
«Η Ιστορία και το μέλλον της Ελλάδος στηρίζονται πάνω σε τρεις λέξεις: Θρησκεία, Ελευθερία, Πατρίς».
 (Παλαιών Πατρών Γερμανός)

LinkWithin

LinkWithin

Μπορείτε νά δείτε και:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!
.

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!
.

.

.
.

.

.
.

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!
Τό Φῶς τό Ἀληθινόν!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!
(Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής)