TRANSLATOR

Σελίδες

Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014

"ΕΚΦΡΑΣΙΣ ΜΟΝΑΧΙΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ" Ἀνθολόγιο ἀποσπασμάτων ἐπιστολῶν ἐκ τοῦ βιβλίου Γέρων Ἰωσήφ ὁ Ἡσυχαστής Ἐπιστολή Η΄ Δέν τά ὑπομένεις ὅλα διά τήν ἰδικήν μου ἀγάπην;

"ΕΚΦΡΑΣΙΣ ΜΟΝΑΧΙΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ"
Ἀνθολόγιο ἀποσπασμάτων ἐπιστολῶν ἐκ τοῦ βιβλίου
Γέρων Ἰωσήφ ὁ Ἡσυχαστής
Ἐπιστολή Η΄
Δέν τά ὑπομένεις ὅλα διά τήν ἰδικήν μου ἀγάπην;
http://www.egolpion.com/img/logos/ekfrasis_monaxikhs_empeirias-exofullo.jpghttp://diakonima.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2014/01/joseph1.jpg 
d47

Διαβάστε ἀπόσπασμα ἀπό τήν Ἐπιστολή:  Α΄ , Β΄ , Γ΄ , Δ΄ , Ε΄ , ΣΤ΄, Ζ΄ ,


  Δέν τά ὑπομένεις ὅλα διά τήν ἰδικήν μου ἀγάπην; (Ἐπιστολή Η΄).
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhbM9RZwmnN3hsWAVFML55u7Kt90yZz1lzQWwWjhQwO2ewzPRahe_HtmDnsYC4GgeiqIN7NwFBldhKp1pf-vZYoCi8O7r13TUv9bnE9kR3v9rMRTbBk2ly_38nYu9nki-0BMjghiRykllA/s1600/578310_151635381630019_557631304_n.jpg
Οὐδέν ἄλλο δύναται τόσον νά βοηθήσῃ καί κατευνάσῃ τόν θυμόν καί ὅλα τά πάθη, ὅσον ἡ ἀγάπη πρός τόν Θεόν καί πάντα συνάνθρωπον. Μέ τήν ἀγάπην εὐκόλως νικᾷς, παρά μέ τούς ἄλλους ἀγῶνας. 

Ἀλλά καί ἀγωνιζόμενος δέν αἰσθάνεσαι πόνον, ὁπόταν κυριεύῃ τόν νοῦν ἡ ἀγάπη. Δι' αὐτό ἡ ἀγάπη δέν πίπτει, ἐφ' ὅσον τῆς ψυχῆς τό πηδάλιον κατευθύνεις πάντοτε πρός αὐτήν. Καί ὅ,τι συμβῇ, φανάζει τό σύνθημα·-Διά τήν ἀγάπην σου, Ἰησοῦ μου, γλυκεῖα ἀγάπη!, βαστάζω τάς ὕβρεις, ὀνείδη, ἀδικίας, κόπους, καί πάσας τάς θλίψεις, ὅ,τι ἤθελε μοῦ συμβῇ. Καί εὐθύς, τοιαῦτα λογιζόμενος, τό φορτίον τοῦ πόνου ἐλαφροῦται καί ἡ πικρία τοῦ δαίμονος καταπαύει.

Καί πίστευσον εἰς αὐτό ὅπου μέλλω νά σοῦ εἰπῶ. Μϊαν φοράν, ἕνεκα τῶν ἀλλεπαλλήλων μου φρικτῶν πειρασμῶν, εἶχον κυρευθῆ ἀπό λύπην καί ἀθυμίαν καί ἐδικαζόμην πρός τόν Θεόν ὡς ἀδικούμενος, ὅτι παραδίδει με εἰς τόσους πολλούς πειρασμούς, χωρίς νά τούς ἀναχαιτίζῃ ὀλίγον, νά παίρνω κἄν ὀλίγην ἀνάσα. Καί εἰς αὐτήν τήν πικρίαν ἤκουσα μίαν φωνήν ἔνδον μου πολύ γλυκεῖαν καί πολύ καθαράν μέ ἄκραν συμπάθειαν·-Δέν τά ὐπομένεις ὅλα διά τήν ἰδικήν μου ἀγάπην; Καί μέhttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiNV4XF6TZaWO471K1WreZKH4KBi1aHy28povCBRFnWa8VnNJcr4ikWbG2NSxL4zCyvg5ys4JVEtOaPH1e4MwSl1DFhtNwJSKLfE4TVfdvi7a24gECqygpzDQM7MgyO8cQKfenMlt2_Zd99/s1600/coroana.jpeg τήν φωνήν ἐχύθην εἰς δάκρυα τόσον πολλά, καί μετενόουν διά τήν ἀθυμίαν ὅπου εἶχον κυριευθῇ. Δέν ἀλησμονῶ ποτέ μου αὐτήν τήν φωνήν, τήν τόσο γλυκεῖαν. ὅπου ἀμέσως ἐξηφανίσθη ὁ πειρασμός καί ὅλη ἡ ἀθυμία.

-Δέν τά ὑπομένεις ὅλα διά τήν ἰδικήν μου ἀγάπην;

-Ὤ γλυκειά ὄντως Ἀγάπη! Διά τήν ἀγάπην Σου ἐσταυρώθημεν καί ὅλα βαστάζομεν!


ΕΚΔΟΣΙΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΦΙΛΟΘΕΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

LinkWithin

Μπορείτε νά δείτε και:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!
.

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!
.

.

.
.

.

.
.

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!
Τό Φῶς τό Ἀληθινόν!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!
(Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής)