TRANSLATOR

Σελίδες

Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2016

Καταργοῦν τίς ἐξετάσεις ὅλων τῶν Μαθημάτων, ἐκτός ἀπό τέσσερα! Τό Σχολεῖο-parking τῆς Νέας Ἐποχῆς διαμορφώνεται (παραμορφώνεται) μεθοδικά!


 Καταργοῦν τίς ἐξετάσεις 
ὅλων τῶν Μαθημάτων, 
ἐκτός ἀπό τέσσερα!
Τό Σχολεῖο-parking τῆς Νέας Ἐποχῆς
διαμορφώνεται (παραμορφώνεται) μεθοδικά!

 http://beforeitsnews.com/contributor/upload/106013/images/waltdisneyworld.jpg



Εἶναι ἀπολύτως κατανοητόν πώς ἡ Παιδεία ἀποτελεῖ κρισιμότατο ἀγαθό γιά τήν πνευματική, ψυχική καί σωματική καλλιέργεια, μόρφωση καί διαμόρφωση τῶν ἀνθρώπων καί συγχρόνως κύρια ὑπεύθυνη γιά τίς κοινωνίες πού χτίζει καί σμιλεύει.

Τά παιδιά καί ἡ νέα γενιά ἦταν, εἶναι καί θά εἶναι ἕως τῆς συντελείας τῶν αἰώνων ἡ βασική "πρώτη ὕλη" μίας κοινωνίας, πού ἀπό αὐτήν ἐξαρτᾶται τό παρόν καί τό μέλλον της, τό καλό ἤ κακό. 

Ἡ Παιδεία εἶναι, θά λέγαμε, ὁ ἀρχιτέκτων τῆς κάθε κοινωνίας.
Ὁ ἀρχιτέκτων εἶναι αὐτός πού πρέπει νά ἐπινοήσει, νά σχεδιάσει, νά ὑπολογίσει, νά πάρει τά σωστά μέτρα, νά προνοήσει, νά ἐπιλέξει τά κρείττονα, τά λειτουργικά, τά προστατευτικά καί τά ὠφέλιμα, καί μάλιστα μέ μεγάλη ἀκρίβεια καί ὑπευθυνότητα, πού ἀφοροῦν ἕνα οἰκοδόμημα.

Κι ἄν σέ ὅλες αὐτές τίς ἐνέργειες πρέπει νά προβεῖ ἕνας ἀρχιτέκτων, καί μάλιστα μέ τήν παρ' ἀνθρώποις τελειότητα, ὥστε νά μήν προκύψουν δυσλειτουργίες, κίνδυνοι καί καταστροφές,  καί γιά νά γίνει χρήσιμο καί λειτουργικό ἕνα ἄψυχο οἰκοδόμημα, πόσο μᾶλλον ἡ Παιδεία πρέπει νά ἐνεργεῖ τά δέοντα καί βέλτιστα ἐφόσον ἔχει νά κάνει μέ ἀνθρώπινες ψυχές καί μέ αὐτά τά ἔμψυχα οἰκοδομήματα νά χτίσει ὄχι μόνο μία ὑγιή κοινωνία, ἀλλά καί μία ἄριστη ἀνθρωπότητα! 

Ἡ Νέα Ἐποχή μέ τά ὄργανά της, ὅμως, ἔχει ἀναλάβει ἐργολαβικά ἀπό διάφορα κέντρα σκότους στά ὁποῖα ἡγοῦνται ἀντίχριστοι καί ἀπάτριδες "πεφωτισμένοι", νά γκρεμίσει αὐτό τό ἔμψυχο οἰκοδόμημα, καί διά τοῦ "διαίρειν καί βασίλευε" (πρῶτος διδάξας ὁ διάβολος...) νά κυβερνᾶ καί νά προωθεῖ τά σχέδιά της γιά δόξα καί χρῆμα στό κάθισμα καί στίς τσέπες της ἀντίστοιχα, καί χωρίς ἀξίες, Πατρίδα καί Θεό στά καθίσματα καί στίς τσέπες ὅλων τῶν ἀνθρώπων!

Ὁ χῶρος τῆς Παιδείας εἶναι τό ἰδανικό περιβάλλον γιά τοῦτα τά σχέδια, διότι παραλαμβάνει στά χέρια της τίς ἀσμίλευτες ἀνήλικες ψυχές τῶν ἑπόμενων γενεῶν καί τίς σχηματίζει κατά τό δικό της βούλευσθαι καί κατά τά δικά της ἰδιοτελῆ καί δυστυχῶς ἄθεα καί ἀπάνθρωπα συμφέροντα. Τοῦτες οἱ γενεές γαλουχούμενες χρόνο μέ τόν χρόνο ἀπό τήν Νέα Ἐποχή, θά παρουσιάζουν ὅλο καί λιγότερες ἀντιστάσεις καί ἀντιδράσεις ἀπέναντι στά κακῶς κείμενα πού μαγειρεύει κι ἐπιβάλλει, διότι πολύ ἁπλά ἡ Νέα Ἐποχή μεθοδικά "θά τίς ἔχει ξεκάνει" πνευματικῶς, διανοητικῶς, ψυχικῶς κι ἐθνικῶς μέσα ἀπό τό "μεταλλαγμένο" σύστημα Παιδείας τοῦ "Νέου Σχολείου" πού μᾶς λανσάρει τά τελευταῖα χρόνια.
Ἕνα Νέο Σχολεῖο πού ἀφαιρεῖ συστηματικά καί μέ αὐξανόμενο κρεσέντο τόν Θεό μέσα ἀπό τό περιβάλλον του.
Ἕνα Νέο Σχολεῖο πού ἀφελληνίζει, πού ἐσκεμμένα "πειράζει" (μέ παραλείψεις καί ἀλλοιώσεις) τήν γλώσσα (βλέπε δημοτική ἀπό καθαρεύουσα, βλέπε μονοτονική ἀπό πολυτονική...) καί τήν Ἱστορία τοῦ Ἔθνους, εἰς βάρος τοῦ λαοῦ καί πρός ἴδιον ὄφελος παγκοσμιοποιητικῶν καί γεωπολιτικο-οἰκονομικῶν σκοπιμοτήτων φανερῶν καί ἀφανῶν ἐπιβουλευτῶν.
Ἕνα Νέο Σχολεῖο πού διαφθείρει τούς ἀνθρώπους ἐντέχνως μέ τό περικάλυμα τῆς "προόδου", π.χ. προβάλλοντας καί προωθώντας τήν σεξουαλική διαπαιδαγώγηση καί αὐτόματα καί τίς ἐλευθεριάζουσες ἐκτός γάμου σχέσεις, τήν ἀνοχή στήν "ἰδιαιτερότητα" (π.χ. ὁμοφυλοφιλία), τήν ἀποχριστιανοποίηση,  τήν μεταλλαγμένη οἰκογένεια (π.χ. μονογονεϊκή, ἐκτός γάμου κ.λ.π.), κ.ἄ. πολλά καί λυπηρά.
Ἕνα Νέο Σχολεῖο πού φιμώνει τόν ἐλεύθερο λόγο ἐκπαιδευτικῶν, μαθητῶν καί γονέων ὅταν αὐτός ξυπνᾶ ἀπό τόν λήθαργο τήν μνήμη τοῦ Θεοῦ, τῶν ἀξιῶν, τῶν ἠθῶν καί τῶν ἐθνικῶν μας ριζῶν, ἐνῶ ἐπιβάλλει τόν κατευθυνόμενο "ἐλεύθερο"...λόγο ὑποχρεωτικά μέσα ἀπό τίς ἐπιβεβλημένες μαθητικές ὗλες καί τά σχολικά προγράμματα,  ἀπομακρύνοντας τά παιδιά ἀπό τά προηγούμενα καλά κἀγαθά,  π.χ. ἑορτασμοί καί ὑπομνήσεις ἀπό μικροφώνου διαφόρων παγκόσμιων "ἑορτῶν", περιορισμοί ἐκκλησιασμῶν πού δέν μετριοῦνται οὔτε στά δάχτυλα τοῦ ἑνός χεριοῦ ἐτησίως (τή στιγμή πού μποροῦν νά γίνονται μία φορά τόν μῆνα διά ὑπουργικῆς ἐγκυκλίου), καθιερωμένες ἐτήσιες (μπορεῖ καί ὄχι μόνο μία φορά ἀνά ἔτος) σχολικές ἐλεημοσύνες στούς λαθρομετανάστες καί ὄχι στούς Ἕλληνες ἄπορους, καί ἄλλα πολλά.
Ἐν ὀλίγοις, τό ἐπιστέγασμα ὅλων αὐτῶν εἶναι ἡ ἀφαίρεση καί ὁ περιορισμός ἀπό τήν σχολική ὕλη τῶν Μαθημάτων καί τῶν σχολικῶν δραστηριοτήτων ἀπό ὅ,τι εὐωδιάζει Χριστό καί Ἑλλάδα καί ἀκόμη χειρότερα ἡ ἀντικατάσταση αὐτῶν ἀπό τά δυσώδη ἀντίχριστα, ἀνθελληνικά καί ἀποβλακωτικά!

Σέ αὐτήν τήν συνάφεια, ἀξίζει νά θυμηθοῦμε τί ἔλεγε πρίν ἀπό κάποιες δεκαετίες ὁ γνωστός ἑβραιοσιωνιστής πολιτικός Κίσσινγκερ γιά τήν Ἑλλάδα μας, γιά τήν Ὀρθοδοξία μας καί γιά τήν Παιδεία μας, καί κατόπιν ὁ καθένας μας ἄς ἀναρωτηθεῖ σέ ποιό στάδιο πραγματοποίησης τῶν ἀντίχριστων-ἀνθελληνικῶν σχεδίων τῆς Παγκόσμιας Νέας Τάξης Πραγμάτων βρισκόμαστε καί σέ τί ἀναμμένα κάρβουνα πατᾶμε:



 


https://makedonomaxos.files.wordpress.com/2012/07/21.jpg





Ἄς θυμήσουμε στό σημεῖο αὐτό μετά ἀπό τά ρηθέντα Κίσσινγκερ, πώς ἀπό φέτος (σχολικό ἔτος 2016-17) ΜΕΙΩΘΗΚΕ τό Μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν στά Λύκεια καί παράλληλα ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ τά βιβλία Θρησκευτικῶν σέ ΟΛΕΣ τίς τάξεις τοῦ Γυμνασίου! Τυχαῖο;...

Ἄς θυμήσουμε στό σημεῖο αὐτό μετά ἀπό τά ρηθέντα Κίσσινγκερ, πώς ἀπό φέτος (σχολικό ἔτος 2016-17) ΜΕΙΩΘΗΚΕ τό Μάθημα τῶν Ἀρχαίων Ἐλληνικῶν καί ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΑΝ οἱ ἐξετάσεις του στήν ἐξεταστική περίοδο τοῦ Ἰουνίου, τήν στιγμή μάλιστα πού εἰσέρχεται ὡς διδακτέο Μάθημα, αὐξάνεται σέ ὧρες καί ἐπιθυμεῖται μετά χαρᾶς στά Σχολεῖα πολλῶν χωρῶν τῆς Εὐρώπης καί τοῦ ἐξωτερικοῦ, ἀπό τούς Ὑπουργούς Παιδείας, τούς μαθητές καί τούς γονεῖς! Τυχαῖο;...
(Ἀξίζει στό σημεῖο αὐτό, νά διαβάσετε τό  παλαιότερο, ἀλλά ἐπιβεβαιωμένο ἀπό τά γεγονότα πού ζοῦμε κι ἑπομένως ἐπίκαιρο στήν παροῦσα χρονική συγκυρία ἄρθρο μας, ἐδῶ:



Γράφει ο εκπαιδευτικός Δημήτρης Τσιριγώτης σχετικά μέ τό "νέο σχολικό πρόγραμμα":
1) Τα 4 μαθήματα που θα εξετάζονται οι μαθητές στις τελικές γραπτές εξετάσεις είναι η Γλώσσα (Νέα ὄχι Ἀρχαῖα!) , τα Μαθηματικά, η Φυσική και η Ιστορία. Οι εξετάσεις θα δίνονται το 1ο δεκαήμερο του Ιουνίου. Για τα υπόλοιπα μαθήματα θα υπάρχουν είτε 2 διαγωνίσματα το χρόνο (1 στο κάθε τετράμηνο) είτε συνθετική εργασία ή συνδυασμός τους.* 

Κατ' αὐτόν τόν τρόπο, ὑποβιβάζονται ὅλα τά ὑπόλοιπα Μαθήματα (Ἐπιστῆμες καί Τέχνες) στό μυαλό μαθητῶν, γονέων καί κοινωνίας.
Ἄν σημειώσει κανείς πώς τά τρία τρίμηνα ἀντικαταστάθηκαν ἀπό δύο τετράμηνα, πρᾶγμα πού σημαίνει πώς ὁ μαθητής θά λαμβάνει βαθμολογία γιά τίς προφορικές καί γραπτές του ἐπιδόσεις δύο φορές ἐτησίως ἔναντι τῶν μέχρι τώρα τριῶν, αὐτό ἀμβλύνει συνηδειτά καί ὑποσυνείδητα περισσότερο τήν εὐθύνη του γιά ὄρεξη καί ἐργασία στό Σχολεῖο.
Ἐπιπλέον, σᾶς ἐνημερώνουμε πώς καταργήθηκαν ἀπό κάποια Μαθήματα καί τά ὡριαῖα διαγωνίσματα, ἐνῶ σέ κάποια ἄλλα Μαθήματα ἐπιτρέπεται μόνο 1 ὡριαῖο διαγώνισμα ἀνά τετράμηνο καί μάλιστα ἀποκλειστικά ἐπαναληπτικό σέ διδαχθεῖσα ὕλη πού δέν πρέπει νά ξεπερνᾶ τίς τέσσερις διδακτικές ὧρες.
Παράλληλα, ἐπιτρέπονται μόνο 3 τέστ ἀνά τετράμηνο καί μάλιστα δεκάλεπτα.
Ἡ χαρά τοῦ τεμπέλη καί τοῦ "χύμα εἰς τό κύμα"...

Ἐπιπρόσθετα, καταργήθηκε ἡ ἐξεταστική περίοδος τοῦ Σεπτεμβρίου, ὅπου οἱ ἀδύναμοι καί οἱ ἀμελεῖς ἀνεξεταστέοι μαθητές εἶχαν μέχρι φέτος δύο ὁλόκληρους καλοκαιρινούς μῆνες γιά προετοιμασία, προκειμένου νά ἐπιτύχουν μέ ἄνεση τόν προβιβασμό τους. Ἀντ' αὐτῆς, ἔχουμε τήν μεταφορά τῆς ἐξεταστικῆς περιόδου τῶν ἀνεξεταστέων τοῦ Σεπτεμβρίου σέ ἕνα δεκαήμερο τοῦ Ἰουνίου, ἀμέσως μετά τό πέρας τῶν Μαθημάτων καί τῶν ἐξετάσεων τῶν 4 ἐξεταστέων Μαθημάτων, ὅπου οἱ ἀνεξεταστέοι μαθητές σέ χρόνο dt καλοῦνται νά δώσουν ξανά ἐξετάσεις καί νά περάσουν στά Μαθήματα πού ἀπέτυχαν νά προαχθοῦν καθ' ὅλη τήν τρέχουσα σχολική χρονιά!...

Τέλος, τό Ὑπουργεῖο Παιδείας χώρισε τά Μαθήματα σέ τρεῖς κατηγορίες: στήν Α' (τήν ἐλίτ), στήν Β' (τά περισσότερα Μαθήματα τῆς μετριότητος...) καί στήν Γ' (τῆς συμφορᾶς...).

Αὐτό πού καταλαβαίνει κανείς ἐν κατακλείδει, εἶναι πώς τό Σχολεῖο ὑποβιβάζεται ἀπό πολλές ἀπόψεις.
Γίνεται ἕνας  χαλαρός χῶρος στάθμευσης ἀνηλίκων-παιδική χαρά, μέ λιγότερο διάβασμα καί μόρφωση ποσοτικά, μέ χειρότερο ἐκπαιδευτικό μαθητικό περιεχόμενο τῶν βιβλίων ποιοτικά, μέ λιγότερες εὐθύνες ἐξεταστικά καί πιό προβληματικός ὅσον ἀφορᾶ τήν πνευματική, ψυχική (δέν ἐννοοῦμε ψυχολογική), ὀρθόδοξη καί ἑλληνική καλλιέργεια καί ἐνδυνάμωση τοῦ χαρακτῆρα καί τῆς προσωπικότητος τῶν παιδιῶν.
Παράλληλα, μέ ὅλα αὐτά τά "νέα" ὑποβιβάζεται ἔτι περισσότερο τό κύρος τῶν ἐκπαιδευτικῶν (εἰδικά αὐτῶν τῆς Β' καί Γ΄ κατηγορίας, ἡ κατηγοριοποίηση τῶν ὁποίων θυμίζει ξενοδοχεῖα...), τόσο στά μάτια τῶν μαθητῶν τους, ὅσο καί στά μάτια τῶν γονιῶν τους, οἱ ὁποῖοι παρεμπιπτόντως ἔχουν μετατραπεῖ σέ μεγάλο βαθμό θηρία ἀνήμερα, εἴτε λόγῳ τῆς οἰκονομικῆς κρίσης πού τούς ἔχει χτυπήσει τήν πόρτα, εἴτε λόγῳ ἄλλων προσωπικῶν προβλημάτων τους, ὁπότε θά ξεσποῦν ἀκόμη πιό εὔκολα καί χωρίς σεβασμό στούς δασκάλους τῶν παιδιῶν τους, εἰδικά στούς Β΄ καί Γ΄ κατηγορίας...κάθε φορά πού θά θεωροῦν θιγμένα τά βλαστάρια τους, μετά ἀπό κάποιον χαμηλό βαθμό ἤ ἀπό κάποια παιδαγωγική παρατήρηση γιά τό καλό τους.

Τό "Νέο Σχολεῖο" λοιπόν εἶναι ἐδῶ καί τώρα.

Φοβούμεθα, πώς τό "Νεότερο" Σχολεῖο πού θά μᾶς προκύψει στό μέλλον ἔτσι ὅπως κατρακυλοῦμε, μπορεῖ νά καταργήσει ὄχι μόνο τόν Θεό, τήν Πατρίδα καί τήν ποιότητα ὁλοσχερῶς, ἀλλά ὅτι θά καταργήσει καί αὐτόν τόν ἑαυτό του καί μαζί του αὐτόματα καί αὐτόν τόν ἴδιο τόν ἀνθρώπινο παράγοντα, διά τῆς ἀπουσίας τῆς ἔμψυχης καί ζῶσας Σχολικῆς Κοινότητας!
Πῶς θά γίνει αὐτό;
Σενάριο 1ο: 
Θά ἀντικατασταθεῖ ἐξ ὁλοκλήρου ἀπό μία τετράγωνη ὀθόνη στό σπίτι, ὅπου ὁ μαθητής θά διδάσκεται διά διαδικτύου ξερή-ἄψυχη ἐλεγχόμενη γνώση, καί θά δίνει κρατικές ἐξετάσεις ἐκ ψυχρῆς ἀποστάσεως ἄν καί ὅποτε εἶναι ἕτοιμος κι ἄν καί ὅποτε ἔχει νά πληρώσει τά παράβολα, χωρίς ἀνθρώπινη ἀλληλεπίδραση, χωρίς ἀνθρωπιά.
Σενάριο 2ο: 
Θά λειτουργεῖ μόνο μέ ἐλάχιστα διδακτέα "βασικά" Μαθήματα, ὁπότε θά ἀναγκάσει μόνον ὅσους ἔχουν οἰκονομική ἄνεση (μιά χούφτα Ἑλλήνων δηλαδή) νά πληρώνουν ἰδιωτική ἐκπαίδευση σέ ἰδιωτικά φροντιστήρια, ἰδιωτικές σχολές καί κατ' οἶκον γιά τά ὑπόλοιπα γνωστικά ἀντικείμενα καί ἐνδιαφέροντα τοῦ μαθητῆ. Σέ αὐτήν τήν περίπτωση θά χαθεῖ ὀλοσχερῶς ἡ "μεσαία τάξη" στήν μόρφωση, ὅπως ἐχάθη ἡ μεσαία τάξη ἀπό πλευρᾶς οἰκονομικῆς ἐδῶ καί καιρό. Θά δημιουργηθεῖ μία πολύ μικρή ἐλίτ μορφωμένων Ἑλλήνων καί ὅλοι οἱ ὑπόλοιποι θά εἶναι μορφωτικά ρακένδυτοι-ἀγράμματοι, μέ ὅ,τι συνεπάγεται αὐτό γιά τό προφίλ καί τήν μελλοντική πορεία καί κατάληξη μίας κοινωνίας καί μίας χώρας σέ ὅλα τά ἐπίπεδα.
Κατ' αὐτούς τούς τρόπους οἱ κρατικοί "πεφωτισμένοι νόες" δέν θά κατασκευάζουν μόνο ἐλεγχόμενες-χειραγωγήσιμες μάζες πού δέν σκέφτονται, δέν ἀντιδροῦν, δέν ὑγιαίνουν πνευματικῶς, κοινωνικῶς, ἐθνικῶς καί ψυχολογικῶς, ἀλλά παράλληλα θά γλιτώσουν ἐπί προφάσει τῆς "οἰκονομικῆς κρίσεως" καί τούς μισθούς καί τίς συντάξεις τῶν ἀχαΐρευτων ἐκπαιδευτικῶν πού κάάάθονται Χριστούγεννα, Πάσχα καί Καλοκαίρι, ἀλλά πού κάνουν ΟΛΕΣ τίς ἐργασίες σέ ἕνα Σχολεῖο (μισθοδοσία, προγράμματα, ὑπεύθυνοι τμημάτων, γραμματειακές ἐργασίες, βιβλιοθηκάριοι, ταχυδρόμοι, φύλακες, ἠλεκτρονική ὑποστήριξη τοῦ Σχολείου, ἐκδηλώσεις, ὑποχρεωτικές ἐπιμορφώσεις, ὑποχρεωτικές ἐπιτηρήσεις, ὑποχρεωτικές ἐφημερίες, διδασκαλία σέ δύο, τρία, ἀκόμη καί σέ πέντε σχολεῖα τήν βδομάδα, μετακινήσεις μέ νοίκια καί ἔξοδα ἐπί χρόνια καί δεκαετίες ἀπό πόλη σέ πόλη καί ἀπό χωριό σέ χωριό μέχρι νά πάρουν μετάθεση στόν τόπο τους καί στήν οἰκογένειά τους κ.λ.π., κ.λ.π., κ.λ.π.)! Μόνο στό ἐπάγγελμα τῆς καθαρίστριας καί τοῦ κυλικειάρχη δέν ὑποχρεώθηκαν...ἀκόμη...! Κοντοζυγώνει καί αὐτό γιά τούς ἔχοντες μειωμένο ὡράριο γιά λίγες ὧρες.
Μ' ἕνα σμπάρο δυό τρυγώνια λοιπόν.
Ἔτσι, θά προκόψουμε καί θά πᾶμε καλύτερα καί οἰκονομικά, βρέ ἀδελφέ...Θά σωθεῖ ἡ Ἑλλάς!...

Αὐτά,  δέν τά λένε οἱ κρατικοί μας ἡγέτες (οἱ ἐν σκότει καί σκιᾷ) στήν κοινωνία. 
Γιατί; 
Γιά τό "διαίρειν καί βασίλευε". Γιά νά ἀποπροσανατολίζουν. Γιά νά στρέφουν τήν μία κοινωνική ὁμάδα ἐναντίον τῆς ἄλλης κι αὐτοί νά λιάζονται ἐπί πτωμάτων.
Γιά νά ἐξαγριώνουν κατευθυνόμενα τήν κοινωνία κατά τῶν ἐκπαιδευτικῶν-στόχων, ἐν προκειμένῳ, καί γιά νά πετυχαίνουν τήν ἀποσύνθεση τοῦ ἐκπαιδευτικοῦ συστήματος καί τήν ἐξαχρείωση τῶν Ἐλλήνων Χριστιανῶν καί μελλοντικῶν γενεῶν τῆς Πατρίδας μας, χωρίς νά εἶναι αὐτοί ὁ στόχος! Γνωρίζουν τήν ψυχολογία τῆς μάζας καί τήν στρατηγική τῆς μαζικῆς χειραγώγησης ἀπταίστως! 


Ὁ Θεός νά μᾶς φωτίσει καί προπαντός νά ξυπνήσουμε ὅλοι ἐγκαίρως γιά νά ζητήσουμε γονυπετεῖς ἀπό τήν ἀγαθότητά Του: ΠΑΙΔΕΙΑ ΧΡΙΣΤΟΥ! Χωρίς αὐτήν καταντήσαμε στά χάλια πού βιώνουμε.
Χωρίς αὐτήν, θά πηγαίνουμε ἀπό τό κακό στό χειρότερο καί μήν περιμένετε θαύματα ἄνευ τῆς κινήσεως τῆς χεῖρας μας πρός τήν σωστή κατεύθυνση: πρός τόν ΘΕΟ καί τό συμφέρον τῆς ψυχῆς μας καί πρός τήν ΕΛΛΑΔΑ καί τό ἐθνικό μας συμφέρον!

Ἀμήν στά σωτήρια.





 
 https://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/gymnasia-allages-sta-oraria-ton-mathitonsta exetazomena-mathimata-kai-stis 

Συντάκτης τοῦ ἄρθρου, τό:
Ἱστολόγιον ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ http://kaiomenivatos.blogspot.gr/ 

LinkWithin

LinkWithin

Μπορείτε νά δείτε και:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!
.

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!
.

.

.
.

.

.
.

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!
Τό Φῶς τό Ἀληθινόν!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!
(Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής)