TRANSLATOR

Σελίδες

Κυριακή 19 Ιουνίου 2016

Η νέα πραγματικότητα του σχολείου, ο «γάμος» των δύο αγοριών, ως μέρος της εκπαίδευσης!

Η νέα πραγματικότητα του σχολείου, 
ο «γάμος» των δύο αγοριών, 
ως μέρος της εκπαίδευσης!


Σε δημοτικό σχολείο, της Γάνδης,  στο Βέλγιο, ως μέρος του πολιτισμού LGBT πραγματοποιήθηκε ένας αυτοσχέδιος «γάμος» των δύο αγοριών για την  εξοικείωση των μαθητών με την ανοχή και την ευαισθητοποίηση. Την παρουσίαση παρακολούθησαν η δασκάλα, οι γονείς, και ένας εκπρόσωπος του δήμου.
Για τη μητέρα  του ενός παιδιού, του Otto, ήταν «μια ενδιαφέρουσα εμπειρία», τα παιδιά, είπε, «θα θυμούνται όταν μεγαλώσουν και θα αποφασίσουν  να παντρευτούν ως ένας άνδρας ή μια γυναίκα,«  γράφει η εφημερίδα Het Nieuwsblad.
Την ίδια στιγμή, η δασκάλα  των παιδιών, Lies Van Maldergem, είπε ότι η πλασματική νομική ένωση  των δύο παιδιών  του ίδιου φύλου ‘δεν έχει τίποτα να κάνει με την ομοφυλοφιλία. Τα μικρά παιδιά μαθαίνουν και μαθαίνουν για την κοινωνική δομή της κοινωνίας.’
Η νέα πραγματικότητα του σχολείου, ο «γάμος» των δύο αγοριών, ως μέρος της εκπαίδευσης. - Εικόνα1
Η νέα πραγματικότητα του σχολείου, ο «γάμος» των δύο αγοριών, ως μέρος της εκπαίδευσης. - Εικόνα2
Τί ἀπολογία θά δώσουν γονεῖς καί δάσκαλοι
γιά τήν διεστραμμένη διαπαιδαγώγηση τῶν παιδιῶν τους;


Πηγή:
http://www.triklopodia.gr/pragmatikotita-sxoleiou-171gamos187-agorion-meros-ekpaideusis/

LinkWithin

LinkWithin

Μπορείτε νά δείτε και:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!
.

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!
.

.

.
.

.

.
.

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!
Τό Φῶς τό Ἀληθινόν!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!
(Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής)