Σελίδες

TRANSLATOR

Παρασκευή 24 Ιουνίου 2016

ΑΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΕΣ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ, Β. Χαραλάμπους, Θεολόγου

ΑΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
 ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΕΣ,
 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ 
ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ,
Β. Χαραλάμπους, Θεολόγου

 

Του   Β. Χαραλάμπους, θεολόγου
_____________________
«Η παρούσα Σύνοδος η οποία ονομάζεται Αγία και Μεγάλη Ιερά Σύνοδος, στην πραγματικότητα χωρίζει την Ανατολική Ορθόδοξη ως μια ξεχωριστή οικογένεια» ανέφερε ο ‘’ιερέας’’ της αυτοκαλούμενης Συρορθόδοξης ‘’εκκλησίας’’ Dr K.M. George.  Δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στο Άγιο Όρος λέγοντας ότι «Το πρόβλημα στην Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία είναι ότι οι συντηρητικές ομάδες, ιδιαίτερα εκείνες στα μοναστήρια του Αγίου Όρους – περίπου 20 μοναστήρια για τα τελευταία 1.000 χρόνια – διατηρούν μια φονταμενταλιστική αντίληψη του Χριστιανισμού», «Ο καθένας που είναι έξω από την Ορθόδοξη Εκκλησία είναι αιρετικός σύμφωνα με αυτούς» συμπλήρωσε ο Dr K.M. George*.


Σαφέστατα δηλαδή εννοεί ο Dr K.M. George, ότι έπρεπε να κληθούν και οι μονοφυσίτικες κοινότητες σε μια Πανορθόδοξη Σύνοδο.  Δεν φτάνει που αντικανονικά ευρίσκονται οι αιρετικοί Μονοφυσίτες ως παρατηρητές στην Αγία και Μεγάλη Σύνοδο, τη στιγμή που το μόνο ιστορικό προηγούμενο στις Οικουμενικές Συνόδους, ήταν ότι  η παρουσία των αιρετικών είχε ως σκοπό την απολογία των και ως επακόλουθο την καταδίκη των. 

Να υπενθυμίσομε ότι  οι Μονοφυσίτες διεκήρυτταν στη Γενεύη το 1970 καθώς και στη συνάντηση της Αδδίς Αμπέπα το 1971 ότι δεν πρόκειται να δεχθούν την Δ΄ Οικουμενική Σύνοδο, ως βάση για την ένωση.   

Να υπενθυμίσομε ότι  ο τότε Μονοφυσίτης ‘’Πατριάρχης’’ της αυτοκαλουμένης ‘’Κοπτορθοδόξου  Εκκλησίας της Αλεξανδρείας Αιγύπτου’’ Σενούντας ο Γ΄ στο σύγγραμμά του ‘’Η φύση του Χριστού’’ (Εκδόσεις ‘’Αρμός’’ Αθήνα 1996) αναφέρει τα εξής : «Παρά το γεγονός ότι η σύνοδος της Εφέσου αναθεμάτισε τον Νεστόριο, οι νεστοριανές ρίζες απλώθηκαν και επέδρασαν στη σύνοδο της Χαλκηδόνος, όπου η τάση να διαχωριστούν οι δύο φύσεις  άρχισε να γίνεται τόσο ορατή, ώστε ειπώθηκε ότι ο Χριστός είναι δύο πρόσωπα.  Ο Θεός και ο άνθρωπος· ο ένας επιτελεί θαύματα και ο άλλος επιδέχεται ύβρεις και ταπείνωση». Δεν αμφισβήτησε ο αιρετικός Μονοφυσίτης ‘’Πατριάρχης’’  Σενούντας ο Γ΄ μόνο την  Οικουμενική Σύνοδο της Χαλκηδόνας, αλλά προχώρησε ακόμα περισσότερο παραλληλίζοντας την αιρετική θέση του Νεστορίου με εκείνη των Ορθοδόξων, θεωρώντας τις Ορθόδοξες θέσεις ως νεστοριανίζουσες.  Άπαγε της βλασφημίας.

Οι αιρετικοί Μονοφυσίτες έχουν αποκοπεί από την Εκκλησία.  Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος λέγει : «Μένε εις την Εκκλησίαν και ου προδίδοσαι υπό της Εκκλησίας.  Εάν δε φύγης από της Εκκλησίας, ουκ αιτία η Εκκλησία.  Εάν μεν γαρ ης έσω, ο λύκος ουκ εισέρχεται˙ εάν δε εξέλθης έξω, θηριάλωτος γίνη»Η μόνη οδός λοιπόν που απομένει, η μόνη ‘’ένωση’’  που μπορεί να γίνει, είναι η επιστροφή των αιρετικών Μονοφυσιτών στην Εκκλησία.

Εις την Θεία Λειτουργία του Αγίου Βασιλείου ο ιερεύς εύχεται,  «Τους εσκορπισμένους επισυνάγαγε˙ τους πεπλανημένους επανάγαγε και σύναψον τη Αγία Σου Καθολική και Αποστολική Εκκλησία».  Αυτός είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος ‘’ένωσης’’, δηλαδή επιστροφής των αιρετικών Μονοφυσιτών στην Μία Αγία Εκκλησία.  Μετά δικαιολογημένα θα συμμετέχουν ως Ορθόδοξοι πλέον και μέλη της Εκκλησίας, και στις Πανορθόδοξες Συνόδους.


*Οι δηλώσεις του ‘’ιερέα’’ Dr K.M. George της αυτοκαλούμενης Συρορθόδοξης ‘’εκκλησίας’’, δανεισμένες από κείμενο στο vimaorthodoxias.gr  του  κ. Μανώλη Κείου (20/6/2016).

LinkWithin

LinkWithin

Μπορείτε νά δείτε και:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!
.

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!
.

.

.
.

.

.
.

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!
Τό Φῶς τό Ἀληθινόν!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!
(Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής)