TRANSLATOR

Σελίδες

Κυριακή 20 Μαρτίου 2016

Ἀσύντακτο Δελτίο Τύπου τοῦ 'Υπουργοῦ Παιδείας Φίλη ἀποκαλύπτει τό νεοταξικό σχέδιο ἀφελληνισμοῦ καί ἰσλαμοποίησης τῆς Ἑλλάδος! Εἰσαγωγή Τουρκικῆς καί Ἀραβικῆς γλώσσας στά Ἑλληνικά Σχολεῖα!!! Καλά διαβάσατε..


Ἀσύντακτο Δελτίο Τύπου 
τοῦ 'Υπουργοῦ Παιδείας Φίλη
ἀποκαλύπτει τό νεοταξικό σχέδιο
 ἀφελληνισμοῦ καί ἰσλαμοποίησης
 τῆς Ἑλλάδος!
Εἰσαγωγή Τουρκικῆς καί Ἀραβικῆς γλώσσας στά Ἑλληνικά Σχολεῖα!!!
Καλά διαβάσατε...

http://cdn1.bbend.net/images/news/2015/11/03/fotografia_copy.JPG 

(Σχόλιον Ἱστολόγιο ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: σᾶς ἀποκαλύπτουμε ἀπόσπασμα ἄρθρου σχετικά μέ τό νέο ἄλαλο καί μπάλαλο ἐκ τοῦ Ὑπουργοῦ Παιδείας κ. Φίλη!)

Μια αόριστη πρόγευση για τις αλλαγές που ετοιμάζονται στο εκπαιδευτικό σύστημα έδωσε ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Νίκος Φίλης, κατά τη συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, στο πλαίσιο του Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου για την Παιδεία.

Στο Δελτίο Τύπου που διανεμήθηκε υπό τον τίτλο:
«Το στίγμα των αλλαγών στην εκπαίδευση από τον Νίκο Φίλη»,
δεν γίνεται κανείς σοφότερος αφού, όχι μόνο δεν δίνει στίγμα, αλλά βρίθει και ασαφειών και ανορθόγραφων αποσπασμάτων της ομιλίας του υπουργού.
(Σχόλιον Ἱστολόγιο ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ: θαυμᾶστε σύνταξη Ὑπουργοῦ Παιδείας...καί "ἑλληναράς" καί "θεοσεβής" καί "ἐπιστήμων"...)
  • Για παράδειγμα όταν μιλά για «διαδομένες» γλώσσες, προφανώς εννοεί τις «διαδεδομένες».
  • Σε παρακάτω παράγραφο, ο υπ. Παιδείας εξηγεί ότι υπάρχει πρόγραμμα για τη γλωσσομάθεια και υπάρχει πρόβλεψη για «ιταλικά και τουρκικά» όμως αμέσως μετά εξηγεί γιατί όλο αυτό αφορά τα… αραβικά («είναι μία γλώσσα που ανοίγει προς τον κόσμο της ανατολής») και τα τουρκικά.
  • Ή σε μια άλλη αποστροφή του λόγου του, αναφερόμενος στην πρόσβαση από το Λύκειο στα ΑΕΙ είπε ότι «θα έχουμε κάποιες καταλήξεις το επόμενο διάστημα».
Επί της ουσίας τώρα: Ο Ν. Φίλης μίλησε κυρίως διαπιστωτικά, ενώ έδωσε ένα αόριστο στίγμα των αλλαγών που σκέπτεται.
Αναφερόμενος στις πανελλαδικές εξετάσεις είπε ότι «θα ρίξουμε ιδιαίτερο βάρος στη σχέση Λυκείου με ΑΕΙ». Διερωτήθηκε ρητορικά: «Η πρόσβαση ποια είναι; Ποια πρέπει να είναι;» για να προσθέσει αόριστα: «Είναι ένα στοιχείο που μας προβληματίζει και χωρίς βιασύνη θα έχουμε κάποιες καταλήξεις (?) το επόμενο διάστημα».
Προανήγγειλε ότι το υπουργείο θα καθιερώσει από φέτος το κρατικό πιστοποιητικό γλωσσομάθειας και με ψηφιακό τρόπο, «προκειμένου με ένα τρόπο σαφή να διαπιστώνεται το επίπεδο γλωσσομάθειας των παιδιών».
Οπως είπε έχει υπάρξει ήδη ένα πρόγραμμα για τις τέσσερις πιο διαδεδομένες γλώσσες:
  • Αγγλικά,
  • Γαλλικά,
  • Γερμανικά,
  • Ισπανικά
Επίσης τα ιταλικά (σ.σ. εννοεί τα αραβικά;) και τα τουρκικά.
«Τα αραβικά, επειδή είναι μία γλώσσα που ανοίγει προς τον κόσμο της ανατολής, αλλά και τα τουρκικά, επειδή είναι η μεγαλύτερη γειτονική χώρα της Ελλάδας. Χρειαζόμαστε όπου υπάρχει έφεση και πρωτοβουλία Ελλήνων προς τα τουρκικά να πιστοποιείται κρατικά» σημείωσε ο κ. Φίλης.




Πηγή: www.iefimerida.gr

LinkWithin

LinkWithin

Μπορείτε νά δείτε και:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!
.

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!
.

.

.
.

.

.
.

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!
Τό Φῶς τό Ἀληθινόν!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!
(Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής)