TRANSLATOR

Σελίδες

Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2014

Ποιοί μᾶς ἀγαποῦν περισσότερο; Οἰ γονεῖς μας, ὁ/ἡ σύζυγός μας, ἤ ὁ Θεός; Ἅγιος Ἰωάννης τῆς Κροστάνδης (ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ)


ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ
Ποιοί μᾶς ἀγαποῦν περισσότερο; 
Οἰ γονεῖς μας, ὁ/ἡ σύζυγός μας, ἤ ὁ Θεός;
Ἅγιος Ἰωάννης τῆς Κροστάνδης

http://a.scdn.gr/images/books/000239/239419-big.jpghttp://www.saint.gr/photos/standard/1220/AgiosIoannisKrostandi09.jpg

339.
http://www.patras-church.gr/new/images/stories/46_min.jpg
Ἡ μοναδική ἀγάπη στόν κόσμο πού δέν ἐγκαταλείπει καί δέν προδίδει, εἶναι τοῦ Χριστοῦ!


Ἡ ἀγάπη τοῦ Κυρίου εἶναι ἀπείρως πιό πολλή  ἀπό τήν ἀγάπη μιᾶς μητέρας. Ἡ μητέρα μου μέ κυοφόρησε καί, ὅταν ὁ Θεός ὥρισε, μέ ἔφερε στόν κόσμο. Μέ γαλούχησε, μέ κράτησε στήν ἀγκάλη της. Ὅταν ἔγινα ἱκανός νά περπατήσω, μέ ἄφησε νά τό κάμω καί ἀρκετά νωρίς ἔπαυσε νά μέ τρέφη ἀπό τό στῆθος της. Ἐνῶ ὁ Θεός δέν μέ ἀφήνει ποτέ:
"Ὁ τρώγων μου τήν σάρκα καί πίνων μου τό αἷμα ἐν ἐμοί μένει κἀγώ ἐν αὐτῷ" (Ἰω. στ', 56). Διαρκῶς μέ ἀγκαλοφορεῖ: "Ἰδού ἐπί τῶν χειρῶν μου ἐζωγράφηκά σου τά τείχη καί ἐνώπιόν μου εἶ διά παντός" (Ἡσ. μθ', 16). "Φέρει τά πάντα τῷ ρήματι τῆς δυνάμεως αὐτοῦ" (Ἑβρ. α΄, 3). Εἶναι ἡ δύναμίς μου, ἡ ἀγαλλίασις και ἡ χαρά μου, τό φῶς τῆς διανοίας μου καί τῆς καρδιᾶς μου.
.
Ὁ Κύριος μᾶς καταδιώκει ἀδιαλείπτως μέ τό βέλος τῆς ἀγάπης Του!
Διαρκῶς μέ τρέφει μέ τά διάφορα προϊόντα τῆς γῆς, ὅπως μιά μητέρα ταΐζει τό παιδί της. Οἱ γονεῖς μας μᾶς ἀφήνουν καί ἐμεῖς αὐτούς, ὅταν μεγαλώσουμε, καθώς εἶναι γραμμένο: "Καταλείψει ἄνθρωπος τόν πατέρα αὐτοῦ καί τήν μητέρα καί κολληθήσεται τῇ γυναικί αὐτοῦ" (Ματθ. ιθ', 5). Αὐτό ἔχει καί κυριολεκτική καί συμβολική σημασία. Ἡ συμβολική του σημασία εἶναι ἡ προσκόλλησις στόν Χριστό, ἡ ὑψηλή καί ἁγία ἐκείνη ἀγάπη, πού ξεπερνᾶ ἀπείρως τή συζυγική ἀγάπη. Ὁ Κύριος, ἀπό τήν ἀρχή τῆς ὑπάρξεώς μας ἕως τή στερνή πνοή μας, δέν μᾶς ἀφήνει οὔτε στιγμή ("ἐνώπιόν μου εἶ διά παντός" {Ἡσ. μθ', 16}), κάθε στιγμή προνοῶντας γιά μᾶς ὅπως τά πουλιά προνοοῦν γιά τά νεογνά τους. Εἶναι ἡ ἐλπίδα μας καί μετά τή ζωή αὐτήν ἐδῶ. Εἶναι ἡ ζωή μας ἀφοῦ κλείσουμε τά φθαρτά μάτια μας. Γιά μᾶς ἑτοίμασε τήν οὐράνια βασιλεία Του.

"Ἡ ἐν Χριστῷ ζωή μου"


Λεζάντες φωτό: ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

LinkWithin

Μπορείτε νά δείτε και:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!
.

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!
.

.

.
.

.

.
.

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!
Τό Φῶς τό Ἀληθινόν!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!
(Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής)