TRANSLATOR

Σελίδες

Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014

Ἐγκαταλείπει ὁ Πατήρ τά παιδιά του; Ἅγιος Ἰωάννης τῆς Κροστάνδης (ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ)


ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ
Ἐγκαταλείπει ὁ Πνευματικός Πατήρ τά παιδιά του;
Ἅγιος Ἰωάννης τῆς Κροστάνδης
http://www.stamoulis.gr/Images/Products/23044.jpg 
632.
http://www.pentapostagma.gr/wp-content/uploads/2014/03/%CF%83%CF%85%CE%B3%CF%87%CF%89%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1-500x297.jpg
Στούς μαθητές μου:
Εἶστε τά τέκνα μου, γιατί σᾶς γέννησα μές ἀπό τό Εὐαγγέλιο τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ. Τό πνευματικό μου αἷμα, γιατί ἡ διδαχή μου κυκλοφορεῖ στίς ἀρτηρίες σας. Σᾶς ἔδωσα καί σᾶς δίνω νά πιῆτε ἀπό τό γάλα τοῦ Λόγου, ὅπως ἡ μητέρα δίνει τό γάλα στό βρέφος. Εἶστε τά τέκνα μου καί, ἄρα, σᾶς ἔχω πάντοτε στήν καρδιά μου καί προσεύχομαι γιά σᾶς.
Εἶστε παιδιά μου, γιατί εἶστε πνευματικά μου τέκνα. Εἶστε παιδιά μου, γιατί, ὡς ἱερεύς, εἶμαι ἀληθινά πατέρας σας καί σεῖς τά ἴδια μέ προσφρωνεῖτε "πάτερ".  

"Τέκνα μου". Αὐτές οἱ δύο λέξεις δυσαρεστοῦν πολύ τόν Ἀρχέκακο, πού ἔργο του ἔχει νά χωρίζη τούς ἀνθρώπους μέ τό μῖσος καί τήν ἀσπλαχνία.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiNY-BdLXX7YG24cHNyegSz3kxwgFR_w0wU1dmrKBPqMOjVEkC7poUap0KNOKkY3ggIJ1GP-bkjCzp77Fp4GJfyTvvjc7Wi5fqyy0eku7XLCrfSipPD1sPA-BOPFSrrmPjwvfqJYfNnoL7k/s400/%CE%B5%CE%BE%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7+%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%82.jpg
Ἀλλά ἐγώ, μέ τή βοήθεια τοῦ Θεοῦ, δέν πρόκειται οὔτε γιά μία στιγμή νά τόν ὑπακούσω καί δέν θέλω νά σᾶς λέγω ἀλλοιῶς παρά μόνο "παιδιά μου".



Γιατί σεῖς εἶστε πράγματι τά παιδιά πού ἀνέστησα μέσα στήν πίστι, μέσα στήν Ἐκκλησία τοῦ Θεοῦ, μέ τήν πατρική καθοδήγησι πού πήρατε ἀπό μένα. Μπορεῖ κανείς νά λέγη "παιδιά δικά του" τά παιδιά τῶν ἄλλων, ἔν Ἁγίῳ Πνεύματι, ἐν τῷ Πνεύματι τῆς ἀληθείας καί τῆς ἀγάπης...


"Ἡ ἐν Χριστῷ ζωή μου"
Ἐκδόσεις: ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

LinkWithin

Μπορείτε νά δείτε και:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!
.

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!
.

.

.
.

.

.
.

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!
Τό Φῶς τό Ἀληθινόν!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!
(Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής)