TRANSLATOR

Σελίδες

Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014

«ΚΥΝΕΣ ΕΝΕΟΙ ΚΑΙ ΚΥΝΕΣ ΑΝΑΙΔΕΙΣ...»




«ΚΥΝΕΣ ΕΝΕΟΙ ΚΑΙ ΚΥΝΕΣ ΑΝΑΙΔΕΙΣ...»

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh8sVK3pyEcNgQdRvZvlFRJuZWpKd7vVvifsugT_-_7MSVmRuX_62sv7if-KGcqv-8hesXib_Oc6hNZ-uqFla6YzShJb7vpSmSVoI5BGuJYUjypEl5sISmozE1yDlll6yyJR8h3g0KhcPQ/s1600/skilia.jpg

σον καί νά πιχειρον ο νθρωποι νά καλύπτουν τήν πραγματικότητα νά ρίπτουν στάχτην ες τούς φθαλμούς τν συνανθρώπων των μέ τίς ψευδοευγένειες καί μέ ,τι λλο φευρίσκουν καί πινοον, λόγος το Θεο ποκαλύπτει τήν πραγματικότητα καί τοποθετε τά πράγματα ες τήν σωστή των θέσιν.

Ατό βεβαίως σχύει διά κάθε περίπτωσιν, λλά κυρίως τό βλέπομε ναργς ες τούς Προφήτας τς Παλαις Διαθήκης. Ο τρόμητες ατές προσωπικότητες, πού δέν βλεπαν «ες πρόσωπον νθρώπου» λλά θεωροσαν κατάματα τήν λήθειαν, ρχοντο στιγμές πού λεγχαν τούς παρανομοντας καί κήρυττον τήν καθολικήν μετάνοιαν. Ες ατό δέ τό ψηλόν ργον των δέν πρότασσον τήν δικήν των ποψιν, λλά τό «τάδε λέγει Κύριος»!
 ς περάσωμε εθύς μέσως, πρός πιβεβαίωσιν το λόγου, ες τόν Μεγάλον Προφήτην σαΐαν. Ες τόν Προφήτην, πού πλήν τν λλων, ζοσε τόσον ντόνως τίς ντίξοες συνθκες πού βίωνε λαός το Θεο.
πό τό λον βιβλίον το Προφήτου σαΐου θά σταθομε ες τό Κεφάλαιον ΝΣΤ´.  Πρόκειται περί νός μικρο σχετικς κεφαλαίου πού ες τούς πρώτους κτώ στίχους του κηρύσσεται τι σωτηρία προσφέρεται, χι μόνον ες τούς ουδαίους, λλά καί ες λα τά θνη. σοι δέ πιστεύσουν καί ργασθον διά τήν σωτηρίαν των θά εσέλθουν ες τήν Βασιλείαν το Θεο. Ο δέ τρες τελευταοι στίχοι, 9, 10 καί 11 το δίου κεφαλαίου θά μς πασχολήσουν ες τήν συνέχειαν. Θά δομε τήν διαχρονικότητα ατν τν στίχων καί τήν σχέσιν των μέ τούς κάστοτε ρχοντας, πνευματικούς καί πολιτικούς, τς κάθε ποχς, ταν ατοί δέν στανται ες τό ψος τς ποστολς των καί λησμονον τίς ποχρεώσεις των ναντι το λαο τόν ποον διακονον.
Προφήτης σαΐας, ς αθεντικός κήρυξ το λόγου το Θεο, λέγχει κατά τρόπον ληθινά Προφητικόν τούς ναξίους ρχοντας τν ουδαίων. γανάκτησις το Προφήτου φθάνει ες τοιοτον βαθμόν πού καλε τούς βαρβάρους εδωλολάτρας, ο ποοι λόγ τς βαρβαρότητός των μοιάζουν μέ γρια θηρία, νά λθουν καί νά κατασπαράξουν τούς κακούς ρχοντας. Εναι δέ τόσον χαρακτηριστικός λόγος το Προφήτου: «Πάντα τά θηρία τά γρια, δετε φάγετε, πάντα τά θηρία το δρυμο» (σ. νστ´ 9).
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgCZhegEImxW8Mg2Na6-RMDHYHqB2G7TNL-lQ9jjTOvAhruN1iousUXKFyxZ5I0hZrMqpVgonmMBzVs0oYe-UAw9zvVesFAu1acJ8KGTTPbpmDKQMvgSZx7iBNYnqji2Tsr0_k2kEm4GsQ/s1600/patr+me+Boutari.JPG προφητικός λόγος σπάζει τούς κανόνας το κομψο λόγου καί τς επρεπος κατά κόσμον συμπεριφορς καί κφράζει τήν γανάκτησιν το δίου το Θεο ναντι τς δικίας. Τά λογα θηρία το δάσους, δηλαδή ο εδωλολατρικοί γειτονικοί λαοί, δίχως ο διοι νά τό συνειδητοποιον, προσκαλονται ς τιμωρητικά ργανα τς Θείας Δικαιοσύνης. λλά γιατί; Τί χει συμβ καί Θεοκίνητος Προφήτης κφράζει τοιουτοτρόπως τήν θλψιν καί τήν γανάκτησίν του;
λοι ο ρχοντες χουν τυφλωθ. Δέν γνώριζαν σύνεσιν καί φρόνησιν πού πιβάλλει τό καθκον των ναντι τν κινδύνων το Ποιμνίου. Περί ατν Προφήτης λέγει: «δετε τι κτετφλωνται πντες, οκ γνωσαν φρονσαι, πντες κνες νεο, ο δυνσονται λακτεν, νυπνιαζμενοι κοτην, φιλοντες νυστξαι» (σ. νστ 10). Δηλαδή, λοι τους εναι σκύλοι φωνοι καί μουγγοί. Δέν μπορον νά γαυγίσουν κατά τν χθρν. δυνατον νά πισημάνουν τούς κινδύνους πού ρχονται. Κάθονται ες τήν κοίτην των καί νειρεύονται. Τούς ρέσει μόνον νά νυστάζουν καί νά κοιμνται.
λλά Προφητικός λόγος δέν ξαντλεται ες τό σημεον ατό. Συνεχίζει μέ τήν δίαν καί περισσοτέραν δριμύτητα καί λέγχει τώρα «τούς ναιδες τ ψυχ», λέγοντας: «Κα ο κνες ναιδες τ ψυχ, οκ εδτες πλησμονν· κα εσι πονηρο οκ εδτες σνεσιν, πντες ν τας δος ατν ξηκολοθησαν, καστος κατ τ αυτο» (σ. νστ 10). Δηλαδή, τά σκυλιά ατά εναι ναίσχυντα ψυχικς. Εναι δηφάγα. σα κι ν χουν δέν τούς εναι ρκετά καί δέν γνωρίζουν ποτέ χορτασμόν. Ο ρχοντες ατοί εναι πονηροί, δέν γνωρίζουν σύνεσιν καί φρόνησιν. λοι των ξακολουθον νά βαδίζουν καί νά συμπεριφέρωνται κατά τόν διεφθαρμένον τρόπον τς ζως των. Κάθε νας πιζητε τό συμφέρον του καί μόνον.
Καί ατά μέν τονίζει καί κηρύσσει μεγαλοφωνότατος Προφήτης σαΐας κτώ αἰῶνες πρό τς Χριστο Γεννήσεως.

μως, άν φαιρέσωμε τό φάσμα το χρόνου, νομίζει κανείς τι ο λόγοι ατοί, πού μπεριέχουν καταπληκτικές πνευματικές καί κοινωνικές διαστάσεις, λέχθησαν καί γράφησαν καί διά τήν ποχήν μας. ποχήν, πού ν προβάλλεται ς προοδευτική διά τήν κατάκτησιν τν νθρωπίνων δικαιωμάτων καί τήν κοινωνικήν σότητα καί γενικς διά τήν εαισθησίαν τς δικαιοσύνης, κλπ., μως ες τήν πραγματικότητα συμβαίνει κριβς τό ντίθετον. Διότι δικία, διαφορία, διαφθορά, κλπ., τν γετν καί τν ρχόντων, χουν φθάσει ες τό ποκορύφωμα καί προσβάλλουν καί δηγον ες τήν θλιότητα τήν νθρωπίνην κοινωνίαν καί
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgsl_0JEFvdtLBj2Bz0HsW9iRrQsEa2m4na3briiOv6FnJ4kict8Qn7OZf2H1fa0wPHLzibzq13wkVfGAw3VFKlU5Q90yy4cAeTZ4mi5gRFuh0jAimD3kf8JPxJyU9heYm66b4Ihlaxdg2G/s400/arpaktika.jpg
Ἡγέτης = ἁρπακτικό (ἔχουν γίνει συνώνυμες αὐτές οἱ δύο λέξεις)
προσωπικότητα. εθύνη, τόσον τν πολιτικν γετν, σον καί τν πνευματικν ρχόντων, εναι τεραστία μέ ποτέλεσμα ο διοι νά καθίστανται ναπολόγητοι.
Ο μέν πολιτικοί γέτες εθύνονται σέ βαθμό κακουργήματος, διότι, συμμετέχοντες ες τίς δικίες κλπ., παρανομον μή φαρμόζοντες τούς νόμους διά περιορισμόν καί ξάλειψιν τς κοινωνικς δικίας καί διά προστασίαν καί σεβασμόν τς νθρωπίνης προσωπικότητος. Ο δέ πνευματικοί ρχοντες εθύνονται, διότι, νεχόμενοι τίς ντιχριστιανικές καί ντικοινωνικές ατές καταστάσεις, ρνονται-φοβονται νά ψώσουν φωνήν διαμαρτυρίας καί προφητικο λόγου-λέγχου ες σα ρνητικά συμβαίνουν. τσι καταντ τό δίδυμον τς Πνευματικοπολιτικς κορυφς νά δίδ τό κακόν παράδειγμα, καί χι μόνον, ες τόν λαόν. 
Καί άν ατές ο νόθες καταστάσεις σαν διά τόν Θεόν καί τούς νθρώπους παράδεκτες καί ασχρές πρίν πό 2.800 τη, πόσ μλλον σήμερον μπορον νά γίνουν νεκτές, ταν διατεινώμεθα τι κοινωνία σέ παγκόσμιο πίπεδο ''προώδευσε'' καί τι ο Χριστιανοί ζομε ες τόν χρον τς Χάριτος, πού εναι κκλησία.
νευ περιστροφς, λοι σοι ξ ατν νέχονται τίς δικίες καί λα σα νεπίτρεπτα καθημερινς διαπράττονται, εναι νάξιοι νά γονται, προδίδουν τήν ποστολήν των καί εναι στυγνοί κμεταλλευτές τν πηκόων των καί τν πνευματικν των τέκνων.
http://www.egolpion.com/img/aireseis/heresy-8.jpg
Δύο ράσα (τό ἔξωθεν καί τό ἔσωθεν)!
πί πλέον, θά πρέπ νά παραδεχθομε τι, δυστυχς, τόσον πτωχή σέ τόσα λλα ποχή μας, χει χρεωκοπήσει καί ες τά προφητικά καί νθερμα Πατερικά ναστήματα. Ες τούς νθρώπους δηλαδή κείνους ο ποοι, χι μόνον γιά «ἰῶτα ν μία κεραία» (Ματθ. ε 18) το Δόγματος, λλά καί γιά τό δίκαιον νός μόνον νθρώπου εναι τοιμοι νά θυσιάσουν τούς  θρόνους των, κόμη καί τήν ζωήν των τήν δίαν, πως συνέβη μέ τήν περίπτωσιν το Προφήτου λιο, το γ. ωάννου το Χρυσοστόμου, λλά καί τόσων λλων ντως αθεντικν μορφν τς κκλησίας, πού ποδεικνύουν τι ρθοδοξία δέν νοεται χωρίς τήν ρθοπραξίαν.
Ο «κύνες» πλέον γιναν «νεοί». ν εναι κήρυκες εγλωττοι καί λαλίστατοι ταν πρόκειται περί γκωμίων πρός «πρόσωπα τς μέρας», σέ θέματα Πίστεως καί Πατρίδος δένουν τήν γλσσαν των.
λλά, άν να μαντρόσκυλο, πού σκοπός τς πάρξεώς του εναι διαφύλαξις το κοπαδιο παραμέν «νεό» μπρός ες τόν κίνδυνον, ταν δέν «λακτ» βλέποντας τούς λύκους νά ρχωνται καί ταν δέν τούς τρέπ ες φυγήν, τότε ποος λόγος τς πάρξεώς του ες τό μαντρί; πλς διά νά τρώγ καί νά κοιμται; Μά τότε, γίνεται χι μόνον χρηστος φύλαξ «κύων», λλά καί κρως πικίνδυνος, διότι συναγελάζεται μέ τούς λύκους καί τούς προσκαλε μέσα ες τό μαντρί.  
Ατό δυστυχς συμβαίνει καί μέ τούς κάστοτε ρχοντας τς Πίστεως καί τς Πατρίδος, ο ποοι μεταλλάσσονται ες προδότας. Ατοί, νταλλάσσοντας ουδαϊκούς σπασμούς καί ναγκαλισμούς, μεθοδεύοντας μέ Παπικούς συνασπισμούς τούς στραγγαλισμούς το Δόγματος καί ραίνοντας τούς χθρούς τς Πίστεως μέ νθη, φύλλα καί σματα, προσβλέπουν ραγιαδικς καί οχί γωνιστικς ς ο προπάτορές μας, χι ες τήν νωθεν βοήθειαν τς Χάριτος, λλά ες τήν κάτωθεν βοήθειαν (ποδούλωσιν) προερχομένην πό δόλια προδοτικά δοσίλογα νθελληνικά καί ντίχριστα πρόσωπα καί κέντρα.
http://static.pblogs.gr/f/521354-%C3%A9%C3%A5%C3%B1%C3%A5%C3%A9%C3%A1-500x333.jpgΠς ραγε θά διαφυλαχθ τό ποίμνιο λώβητο, ταν Πολιτεία ποδομ τήν λληνοχριστιανικήν παιδείαν, τήν ρθόδοξον Παράδοσιν, τήν λληνικην στορίαν, τήν λληνικήν γλσσαν; φείλομε, εναι χρέος μας, πιβάλλεται, καί νά κρατήσωμεν ζσαν τήν Παράδοσιν, καί νά τηρήσωμεν τήν μεταλαμπάδευσιν τς γιος κατά τόν γιον Γρηγόριον Παλαμν ρθοδόξου πνευματικότητος, τήν ναντίωσιν κατά τόν Μέγα Βασίλειον πρός τόν πελαύνοντα καί καταλύοντα τούς θεσμούς Καίσαρα, τήν προάσπισιν, περάσπισιν, στήριξιν καί ποτροπήν το προδομένου Γένους κατά τόν γιον Κοσμν τόν Ατωλόν ν καιρ χειμνος, ς νν, πό τόν ξισλαμισμόν, τήν θνοκτονίαν καί τόν φανισμόν.
μελες καί ναίσθητοι ντες ο πνευματικοί-κκλησιαστικοί γέτες, χουν χάσει τήν παφήν των μέ τήν πραγματικότητα καί δέν διδάσκονται πό τούς γίους μας, ο ποοι «τούς βαρες λασαν καί λοιμώδεις λύκους» (ρθρος γ. Πατέρων Δ καί Ζ Οκουμενικν Συνόδων). διάφοροι ες τά πνευματικά των καθήκοντα, φήνουν τό ποίμνιον νά κατασπαράσσεται πό τν λύκων, τν κακοδόξων καί αρετικν, καί ταυτοχρόνως ρνονται νά κινήσουν τόν δάκτυλόν των, χι πρός «ελογίαν», λλά ναντίον σων δικον καί «πίνουν τό αμα» τν πλν νθρώπων το λαο, καί δή τν νέων νθρώπων πού ποτελον τήν λπίδα τς κκλησίας καί το θνους.
Λές καί ποστολή τν Κεφαλν τς κκλησίας εναι νά μετατρέπουν τούς ερούς ναούς καί τάς εράς μονάς ες εαγ φολκλορικά κκλησιαστικά δρύματα, σκοπόν χοντα τήν ξυπηρέτησιν το θρησκευτικο τουρισμο καί τήν θεατρικήν ναπαράστασιν τς βυζαντινς λειτουργικς μεγαλοπρεπείας. Παρελαύνουν ν μέσ νός λαο λιμοκτονοντος, ατοκτονοντος καί φανιζομένου πό τν ''κατοχικν'' δυνάμεων, ο ποες πληξαν, τ συνεργεί τν γραικύλων προδοτν, μεθοδικς καί θνοκτονικς τήν λλάδα. που τώρα φανίζουν τόν λληνισμόν, ποχριστιανοποιον καί πορθοδοξοποιον τόν λαόν, ποδομοντες τά ερά καί τά σια τς Πίστεως καί τς Πατρίδος. πί πλέον δέ εσάγουν στρατηγικς καί καταλυτικς τό σλάμ καί τόν Οκουμενισμόν ες τήν Θεολογίαν, τήν παιδείαν, τήν κοινωνίαν καί τήν ζωήν τς ρθοδόξου λλάδος τ γκληματικ συνεργασί καί τ νοχ τν δοσιλογικν ''κατοχικν'' κυβερνήσεων τς ντιχρίστου Πολιτείας, ποτάσσοντες τόν λληνισμόν ες νέαν βαρυτέραν Τουρκοκρατίαν καί Φραγκοκρατίαν.
ντί τς μαρτυρίας, μολογίας καί περασπίσεως τς Πίστεως καί τς Πατρίδος, δυστυχς ο ρχοντες διακρίνονται διά τήν συμπόρευσιν καί ταύτισίν των μέ τήν προδοτικήν στάσιν τν χθρν, συμπλέοντες μέ ατούς τούς λετρας τς Πίστεως καί τς Πατρίδος, ο ποοι προελαύνουν κάθεκτοι πρός φανισμόν το Χριστιανισμο καί το λληνισμο.
http://antistasi.org/wp-content/uploads/2011/03/patrida.jpg
Ναυτική χώρα, ναί!  Γιά πνίξιμο, ΟΧΙ!
Καί διά τοτο, προδοτικς ναγκαλιζόμενοι τούς προδότας καί ντιχρίστους, νομοτελειακς, λλά καί κατά Θείαν Δικαιοσύνην, θά πωλέσουν τάς νέσεις καί τά προνόμια πού τώρα πολαμβάνουν, πό τά ποα τώρα θεωρον τι κάτι τι θά περισώσουν, πεπλανημένως λπίζουν τι δι ατο το τρόπου, ς ο προκάτοχοί των πρό τς λώσεως πραξαν, θά ποσοβήσουν τήν περχομένην λαίλαπαν.
Ο θεσμοί χασαν τήν ξιοπιστίαν των, διότι ο ρχοντες προδίδουν τήν πίστιν καί τόν λαόν. Καί τό ποίμνιον λυπον καί σκανδαλίζουν, διότι νδιαφέρονται μόνον διά τά προνόμια καί τούς θώκους των, διά τάς νέσεις των καί διά τάς μεγαλοπρεπες τελετάς των…
ν δέν πάρξ μετάνοια καί πιστροφή ες τόν Θεόν καί Πατέρα μας, σως περιπέσωμεν ες μεγάλα δεινά, μακροχρόνια καί νυπόφορα, παρόμοια μέ κενα πού περιέπεσεν λληνισμός μετά τήν λωσιν, μλλον ες χειρότερα κείνων, διότι τώρα δέν θά πάρχ νας Γεννάδιος Σχολάριος διά νά διαπραγματευθ τυχόν προνόμια το ποιμνίου, οτε νας Μωάμεθ Πορθητής διά νά τά παραχωρήσ.
Σήμερον, τό ποίμνιον, διά τάς μαρτίας καί τήν ποστασίαν του, λλά καί διά τήν προδοσίαν τν θρησκευτικν καί πολιτειακν του γετν, τ παραχωρήσει το Θεο, χει περιπέσει ες δουλείαν καί φαίνεται τι πίκειται διωγμός τς Πίστεως - μή γένοιτο! - χειρότερος πό κενον πού περιέπεσεν τό τότε ποίμνιον μετά τήν λωσιν. Καί τοτο, διότι τό σημερινόν ποίμνιον δέν θά χ οδέν προνόμιον, φο ντίχριστος Πολιτεία δέν θα  περιθάλπ τήν κκλησίαν, οτε θά Τς παραχωρ προνόμια, φ σον σήμερον Πολιτεία ποσκοπ καί μεθοδεύ τόν συνταγματικόν καί θεσμικόν χωρισμόν π Ατς. Πολιτεία ποβλέπει ες τό νά ποδυναμώσ τήν κκλησίαν καί νά τήν διώξ τι καί τι, ποτασσομένη ες τόν νθελληνικόν καί ντίχριστον σχεδιασμόν τς Νέας ποχς. θεσμός τς Διοικούσης κκλησίας διασαλεύεται, ταν τό πάρχον θεσμικόν πλαίσιον τό προστατεον τήν κκλησίαν μεθοδεύεται νά καταλυθ. Διά τόν λληνισμόν τς λλάδος καί τς Κύπρου στόχος εναι φελληνισμός καί ποχριστιανοποίησίς του, λλά καί βιολογική του ξόντωσις, δηλαδή φανισμός του.
Τάδε ἔφη ὁ ἰνστρούκτωρ Διάβολος!
Μετά τήν λωσιν το 1204, τήν λωσιν το 1453, τίς γενοκτονίες κατά το λληνισμο καί τς Ρωμηοσύνης τς δεκαετίας το 1910-1920 καί τήν Μικρασιατικήν Καταστροφήν, τό τελικόν πλγμα κατά το λληνισμο, χαριστική του βολή, σως τώρα νά πέρχεται, διά τς μεθοδευομένης θνοκτονίας τς λλάδος καί τς Κύπρου πό τά γνωστά διαχρονικά νθελληνικά κέντρα, τ καταλυτικ συνεργεί τν γραικύλων προδοτν τς λλάδος καί τς Κύπρου. Καί τοτο συμβαίνει παράλληλα μέ τήν δη πό δεκαετιν συντελουμένην προδοσίαν τς ρθοδόξου Πίστεως τς Μίας, γίας, Καθολικς καί ποστολικς κκλησίας πό τούς προδότας τς Πίστεως διά το παράτου Οκουμενισμο.
Συμπλέοντες λοιπόν μετά τν χθρν τς Πίστεως καί τς Πατρίδος ο ρχοντές μας, προδίδουν καί τήν Πατρίδα καί τήν ρθόδοξον Πίστιν, διότι, χι μόνον δέν διατρανώνουν, ς φείλουν, τήν προδοσίαν τς Πίστεως καί τς Πατρίδος λλά, ντιθέτως, ναγκαλίζονται, προσκαλον, ποδέχονται, καί λιβανίζουν λους τούς προδότας ες νειδος τς ρθοδόξου κκλησίας. Θά το μως καύχημα διά τήν κκλησίαν φλογερή στάσις των διά τό καμπτον το ρθοδόξου φρονήματος καί τό γωνιστικόν κατά τς διαβρώσεως τς Πίστεως καί τς ποτελείας καί διαλύσεως τς Πατρίδος, τήν ποίαν στάσιν φειλον νά εχον.
Οἱ προδότες εἶναι μέσα καί "ἄνω"!
Ο ρχοντες δέν φείλουν νά κολουθον τά λισθήματα τν προδοτν, λλά ντιθέτως, ς κέραιοι καί γρηγοροντες πού ποτίθεται τι εναι ες τά τς Πίστεως καί τς Πατρίδος, φείλουν νά γωνίζωνται, νά ντιστέκωνται καί νά στηλιτεύουν τίς οεσδήποτε παρεκτροπές, δίχως ποχωρήσεις, παραχωρήσεις, κλπ., λλά καί νά διαφυλάσσουν τόν λαόν. Δυστυχς, μως, διά τήν λλάδαν καί τήν Κύπρον, συμβαίνει κριβς τό ντίθετον. Ο ρχοντες καταβυθίζονται μετά τν προδοτν ες ποτέλειαν καί ποδούλωσιν. δού πολιτειακή καί πνευματική κατάπτωσις! Καί ς μή φελς νομίζουν, μέ τήν τοιαύτην καί τοσαύτην σιωπήν των ες μέρας καί καιρούς ες τούς ποίους καί ατοί ο ''λίθοι κεκράξονται'' διά τήν ρξαμένην καί περχομένην σταύρωσιν το λληνισμο, τι  Θεός θά διαφυλάξ λώβητον τό θνος μας πό τά περχόμενα δεινά.
προϊστορία τς λώσεως καταδεικνύει τήν καταστροφήν πού νομοτελειακς πέρχεται ταν πάρχ ποστασία, διαφορία καί προδοσία τς Πίστεως καί τς Πατρίδος, τήν ποίαν πιτρέπει Θεός νά συμβ παιδαγωγικς, κατά τό πρότυπον τν δεινν το παλαιο σραήλ ταν ποστατοσε. Καί πως τότε Θεός πέτρεψε νά λωθ Πόλις καί νά καταλυθ τό Μέγα Μοναστήρι, οτως εναι πλέον πασιφανές ες τούς χοντας γνσιν τς πραγματικότητος, τι σως πιτρέψει καί σήμερον νά καταλυθον, ς κυρίαρχα κράτη, λλάς καί Κύπρος, κριβς λόγ τς ποστασίας καί τς πουσίας τς μετανοίας το λαο καί τς προδοσίας τν ποιμένων.

σημερινή πραγματικότης διατρανώνει, τι πίκειται κατάλυσις τς θνικς κυριαρχίας τς λλάδος - καθώς καί κείνης τς Κύπρου, μέ ταχύτερον ρυθμόν - διά τς προδοτικς ρσεως τς συλίας της. Σήμερον, λλάς κποιεται, διαμελίζεται καί παραδίδεται, τ καταλυτικ συνεργεί καί τ δί συμπράξει τν γραικύλων προδοτν, ες τούς «μπόρους τν θνν» ντί «πινακίου φακς». πλοτος της, τά ζωτικά της ργανα καί ζωτικός της χρος παραδίδονται πρός πώλησιν καί κμετάλλευσιν ες τούς διαχρονικούς χθρούς της, τούς Φράγκους (Γερμανούς), τούς βραίους (ΔΝΤ) καί τούς θωμανούς (Τούρκους).
Πς λοιπόν λλαδική κκλησία θά παραμείν λώβητος, ταν κ τν πραγμάτων δέν θά διασφαλίζεται πλέον κεραιότης καί φυσικός χρος τς Πατρίδος μας, φο οτε παρκής καί κανή στυνομική δύναμις διατίθεται, οτε στρατός κανός πάρχει διά τήν περάσπισιν τς κεραιότητος τς χώρας; Ες μίαν ποχήν μάλιστα που καί τό φανατικό σλάμ διεισδύει καί μεθοδικς κατακτ τήν λλάδα σχεδιάζον καί προοιωνιζόμενον Νέαν Τουρκοκρατίαν, χειροτέραν τς προηγουμένης, τό σλάμ, τό μεθοδεον τ συνεργεί τν νθελλήνων Γενιτσάρων, τόν φελληνισμόν τς λλάδος;
Πς τό θνος μας θά διαφυλαχθ λώβητον, ταν ντίχριστος Πολιτεία

συστηματικς ποδομ τήν λληνοχριστιανικήν παιδείαν, τήν ρθόδοξον Παράδοσιν, τήν λληνικήν στορίαν, τήν λληνικήν γλσσαν, κλπ;
Πς, πό τοιαύτας συνθήκας, θά μς διαφυλάξ Χριστός ταν ρθόδοξος λλάς χει δη λωθ κ τν σω; Θεός, μή γένοιτο, ς μήν πιτρέψ νά λωθ καί κ τν ξω, κατά τόν λόγον το Προφήτου: «Πάντα τά θηρία τά γρια, δετε φάγετε, πάντα τά θηρία το δρυμο» (σ. νστ´ 9). Δηλαδή, ταν κρίν Θεός, καλε τά βάρβαρα θνη, τούς γειτονικούς λαούς πού μοιάζουν μέ γρια θηρία, νά λθουν καί νά κατασπαράξουν τούς κακούς ρχοντας.
Πς Χριστός θά διαφυλάξ λώβητον τήν Πατρίδα μας, ταν κόμη καί ο
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ_Tn8y75IsELHArLkwGK0ueRJUTURu4qtw-CQ3YHJn_bTPGh2s
Οἱ σταυρωτές μου εἶναι "μέσα" καί "ἄνω" καί "κάτω"!
πνευματικοί ρχοντες συμφύρωνται μέ τούς χθρούς Της; Θά δηλώσουν γνοια; Δέν λογίζεται μως γνοια ες τά τς Πίστεως πό τούς Πνευματικούς ρχοντας, οτε γνοια ες τά τεκταινόμενα ες τήν λλάδα καί ες τήν Κύπρον ες μίαν περίοδον  κρύθμου καταστάσεως πως εναι σημερινή. Διότι πληροφόρησις διά τά τεκταινόμενα καί σχεδιαζόμενα νά συμβον ες τήν λλάδα καί ες τήν Κύπρον εναι παρκής καί φόρητος, πληθωρική καί διαφιλονείκητος. Οδεμίαν λοιπόν δικαιολογίαν γνοίας δύνανται νά προβάλλουν ο Πνευματικοί ρχοντες.
Διερωτώμεθα μως, πς νερυθριάστως ποδέχονται καί δέν κλείουν τάς θύρας ες τούς προδότας; Πς σήμερον συμπεριφέρονται σάν νά ζον ες ποχάς που πρχε τό στω κατ πίφασιν ''κυρίαρχον κράτος'' σάν νά γνοον νά θελοτυφλον ες τήν σημερινήν πραγματικότητα; Πς καί δέν ασχύνονται, ταν συμπροσεύχωνται καί μολύνωνται πό τόν συμφυρμόν μέ τούς προδότας τς Πίστεως καί τς Πατρίδος καί ταν δουλικς μετά κωδωνοκρουσιν ποδέχωνται τιμητικς ατούς, τούς περχομένους Δαναούς, τούς πί σκοπόν καί μεθ  στεροβουλίας ''δρα παίρνοντας'';
Τν ρχόντων ατν εναι νεπίτρεπτα καί παράδεκτα τά νομα ργα καί λόγια των ς καί προδοτική μαρτυρία των, διά τν ποίων κατηγορεται καί καταισχύνεται κκλησιαστικός χρος. Προσβάλλονται καί καταλυπονται ο ελαβες καί νάρετοι Χριστιανοί ο γνήσιοι γωνιστές, ο ντιφρονοντες, μλλον ο ρθς φρονοντες, πού δέν μειοδοτον ες τά τς Πίστεως καί τς Πατρίδος. Ατν τήν παρξιν καί παρουσίαν βεβαίως ο ρχοντες, ο χοντες τήν ξουσίαν, συστηματικς πό δεκαετιν γνοον πως καί τόν λόγον καί τήν γνώμην των συστηματικς περιφρονον. ν καί τυπικς ποτίθεται τι ο ρχοντες ατοί τούς κπροσωπον, καθ ν στιγμήν ς ποιμένες των χουν ναλάβει θεσμικς καί ργολαβικς νά περισώζουν τό χριστεπώνυμον ποίμνιον ''κ παντοίων κινδύνων''…
σημερινή πραγματικότης μως καταδεικνύει τι, χι μόνον τοτο δέν πράττουν, λλά τό ντίθετον. τιμάζουν, ποσκάπτουν καί καταβαραθρώνουν, μέ τά ργα καί τούς λόγους των, τό μέλλον το ποιμνίου. Διά τοτο, μή μετανοοντες, λλά μλλον πιμένοντες καί μμένοντες ες τατα, '' μαρτία ατν μένει...''
Εναι ντως «κύνες ναιδες». Δέν ντρέπονται καί δέν πολογίζουν τίποτε. πληστοι, χόρταγοι, πονηροί καί ντελς σύνετοι, μή νθυμούμενοι τά παρομοίως τεκταινόμενα πρό τς λώσεως ς καί τό πώδυνον καί ναπόφευκτον κατά Θείαν Δικαιοσύνην πελθόν ποτέλεσμα.
Τοιατα λοιπόν ποιοντες, μόνοι των περγάζονται τήν λωσιν το λληνισμο. λωσις εναι πί θύραις, διότι καρπός τς προδοσίας καί συνέπεια ες τά τς Πίστεως εναι λωσις καί μόνον λωσις, ς διατρανώνει στορική μαρτυρία.
Καί νν δού τό ξύμωρον! Ο ρθόδοξοι λληνες, ντί νά εναι ο κήρυκες τς μετανοίας, νά λώνωνται πό προδοσίαν καί πό λλειψιν μετανοίας ...!
γε νν χον, φανερώνει τά ποτελέσματα νός θεϊστικο συνασπισμο: Ο πνευματικές ξίες, ο θεσμοί, ο θνικές μας παραδόσεις, κλπ., πού κράτησαν ρθια τήν Πατρίδα μας, χι πλς διαβάλλονται καί ποδομονται, λλά σονούπω θά τεθον κτός νόμου καί θά κριθον πικίνδυνα διά τήν λλοπρόσαλλα διαμορφουμένην καί φελληνιζομένην λλαδικήν κοινωνίαν. κπαίδευσις-παίδευσις τς νέας γενες ποκόπτεται πό τίς ρίζες της καί μεταβάλλεται ες -παιδείαν. χι μόνον τά Θρησκευτικά, ς θρησκειολογικόν μάθημα καί μόνον, θά εναι ντός λίγου προαιρετικόν, λλά κούεται τι ατήν τήν δόν τοιμάζουν ο «σοφές παιδαγωγικές κεφαλές» νά κολουθήσουν καί διά τό μάθημα τς λληνικς στορίας, λλά καί δι ατό τοτο τό μάθημα τν ρχαίων λληνικν.
ρα, πίκεινται ποχριστιανοποίησις, θνοκτονία, φελληνισμός, ποδόμησις τς παιδείας, κλπ. λα ατά εναι ποτέλεσμα τς μαρτίας, ποία περεπλεόνασε καί ες τούς ρχοντας καί ες τόν λαόν, κτός λαχίστων ξαιρέσεων. 
ραγε, κατά τόν λαόν καί ο ρχοντες, κατά τούς ρχοντας καί λαός; δού τό ρώτημα. δού καί τό πήδημα θανάτου, περ στίν προδοσία, ο συμβιβασμοί, ο ποχωρήσεις, ο πόλογες σιωπές... , θλιότης! 
δού μως καί τό γωνιστικόν λμα, τό Μεγαλεον, περ στίν μολογία καί μαρτυρία τς ληθείας τς Μίας, γίας, Καθολικς καί ποστολικς κκλησίας.

πιλογή τς θλιότητος το Μεγαλείου νήκει μόνον ες τόν ΙΔΙΟΝ τόν νθρωπον, ετε εναι ρχων, ετε εναι ρχόμενος.
 Οτως, νθρωπος ατοπροαιρέτως, ετε γίνεται σκώληξ καί δέν διαμαρτύρεται πειδή τόν πατον, ετε γίνεται ψιπέτης ετός τς Χάριτος καί πταται ες τούς Ορανούς.
Δυστυχς, ο περισσότεροι σήμερα χουν πιλέξει τήν θλιότητα...

ΧΡΙΣΤΟΫΦΑΝΤΟΣ
Πηγή: hristoifantos.blogspot.com 


 
http://images.newsnowgr.com/64/643148/ethniko-metopo-xepoulane-kai-ton-tymvo-ton-salaminomaxon-1-315x236.jpg
Οἱ ἀνάξιοι ἡγέτες μας δέν ἔχουν στόχο γιά τήν Ἑλλάδα, ἀλλά ἔχουν στόχο τήν ἴδια τήν Ἑλλάδα!

Λεζάντες φωτό: ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

LinkWithin

Μπορείτε νά δείτε και:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!
.

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!
.

.

.
.

.

.
.

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!
Τό Φῶς τό Ἀληθινόν!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!
(Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής)