Σελίδες

TRANSLATOR

Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

Η Απάντηση του π. Επιφανίου σχετικά με την βράβευσή του από την οργάνωση Ρόταρυ (καί σχόλιο ἀπό τό Ἱστολόγιο ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ)

Η Απάντηση του π. Επιφανίου 
σχετικά με την βράβευσή του από την οργάνωση Ρόταρυ
(καί σχόλιο ἀπό τό Ἱστολόγιο ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ)
 rotari-epifanios-agio-oros

Σχόλιο ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ:
Πρός γνώσιν καί συμμόρφωσιν, ὥστε κάθε πιστός καί ἰδιαίτερα ρασοφόρος, νά εἶναι σέ ἐγρήγορση στά θέματα πίστεως καί νά μήν ἀναμιγνύεται "μέ συνέδρια ἀνόμων". Οἱ Μασόνοι ἐκμεταλλεύτηκαν τήν ἀπερίσκεπτη συμμετοχή τοῦ μοναχοῦ μαζί τους, γιά νά κάνουν τό "ἐφέ" τους στήν κοινωνία καί ἀφοῦ τόν χρησιμοποίησαν σάν δόλωμα γιά τά ἔξωθεν "δῆθεν φιλανθρωπικά τους ἔργα", σκόπευαν νά παρασύρουν ἀνθρώπους στήν "φιλάνθρωπη" ἀλλά ἀντίχριστη ὀργάνωσή τους!

Φυσικά συγχωροῦμε τόν μοναχό, ποιοί εἴμαστε ἐμεῖς οἱ ἁμαρτωλοί ἄλλωστε νά μήν πράξουμε ἔτσι. Εἰδικά δέ μετά τήν δημόσια συγνώμη του. Νά μήν λησμονήσουμε ὅμως τό μάθημα πού πῆρε καί μαζί μέ αὐτόν, νά τό λάβουμε ὅλοι μας. Ἡ ὀρθή πίστη καί πράξη, εἶναι τά μόνα πού ἀσφαλίζουν τόν χριστιανό εἰς ὁδόν μετανοίας κάι σωτηρίας καί δέν παίζουμε μέ αὐτά, μέ τήν ψυχή μας καί πάνω ἀπ' ὅλα μέ τήν ἀγάπη μας καί ὁμολογία μας στό Πρόσωπο τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ καί Θεοῦ!
Ζοῦμε σέ κοινωνία προσώπων καί οἱ πράξεις μας, καθώς καί ὅλη ἡ στάση ζωῆς μας, ἔχουν καλό ἤ κακό ἀντίκτυπο καί στούς συνανθρώπους μας πού μᾶς βλέπουν! 

Ἐπίσης, ὀφείλει νά ἐπιστρέψει "τό βραβεῖο" πού ἔλαβε ἀπό τούς Μασόνους, καθώς καί νά τούς ἀποκηρύξει δημόσια!

Ἀκολουθεῖ ἡ συγνώμη καί ἡ ἀπολογητική ἐπιστολή τοῦ μοναχοῦ Ἐπιφανίου:


Επιστολή Μοναχού Επιφάνιου Μυλοποταμινού
Με αφορμή δημοσιεύματα που αφορούν στο πρόσωπό μου:
Πριν από ένα και πλέον μήνα αποδέχθηκα την πρόταση του φιλοαγιορείτη και επί οκταετία διευθυντή του Κέντρου Υγείας του Αγίου Όρους κ. Γιάννη Βαλάση για τη συμμετοχή μου σε φιλανθρωπική εκδήλωση ενός συλλόγου του οποίου είναι μέλος.
Η συμμετοχή μου αυτή και η τιμητική διάκριση που τη συνόδευσε, σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί ένταξη ή ενεργό συνεργασία, στο συγκεκριμένο σύλλογο.
Ομολογώ ότι βρέθηκα παγιδευμένος από υπερβολικό ζήλο για φιλανθρωπικό και κοινωνικό έργο.
Όπως γνωρίζετε η επί 40 και πλέον χρόνια αφιέρωσή μου και διακονία έχει αποκλειστική και μόνη σχέση με την Πίστη μου στο Χριστό, την αφοσίωσή μου στην Παναγία μας και την Αγία και Ορθόδοξη Εκκλησία μας και τα θεσπίσματα των Αγίων και Σεβαστών Πατέρων.
Ζητώ συγνώμη από όλους όσους, άθελά μου στεναχώρησα και τους παρακαλώ να εύχονται για την σωτηρία της ψυχής μου.
Χριστός Ανέστη
Μοναχός Επιφάνιος Μυλοποταμινός».

Πηγή:  http://www.pentapostagma.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

LinkWithin

Μπορείτε νά δείτε και:

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΠΥΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!

Ποιός θεωρείται σφραγισμένος!
.

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!

ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΗΣΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΚΗ!
.

.

.
.

.

.
.

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!

Φῶς Χριστοῦ φαίνει πᾶσιν!
Τό Φῶς τό Ἀληθινόν!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!

Ή ΘΑ ΖΗΣΩ ΜΙΑΝ ΩΡΑΝ ΚΑΘΩΣ ΘΕΛΕΙΣ, ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, Ή ΑΣ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ ΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΖΩΗΝ!
(Γέρων Ιωσήφ ο Ησυχαστής)